2009. július 26., vasárnap

Változás

Megtörtént egy csoda, elindult egy változás.

Két hete új helyen dolgozom, nyugodt vagyok. Barátságosak a kollégák, jól érzem magam. Igaz most még nagyon fáradékony vagyok, de szerintem ha megszoktam, még jobb lesz. Rögtön találkoztam egy magyar lánnyal is, igaz, nem sokat tudunk beszélni, mert más helyen dolgozunk, de majd késöbb. Jaj, azt még nem is mondtam, hogy mit csinálok, szobalány lettem.
Azt hiszem, harmadik napja dolgoztam már ezen a helyen, amikor a párom felhivta a figyelmemet egy cikkre, amihez video is tartozik. Ahol azelött dolgoztam, annak a társhelyén, a járókelök, felfedezték, hogy zárás után az ablakon keresztül látható helyen hemzsegnek az egerek. Étteremben, a polcokon, ahol a kenyérféléket tartják. Hát nagyon örülök, hogy nem voltam már ott, mert engem nagyon érzékenyen érintett az a trehányság, ahogy a kollégáim hozzáálltak a dolgokhoz.

Tapasztaltam mégegy furcsa dolgot. Amióta az új helyen dolgozom, ha hazaérek, nem megy úgy az idö, mint azelött. Akkoriban még észbe sem kaptam és már este 11 óra volt. Most meg mintha még az idö is nyugodtabb lenne, mintha már nem lenne elvarázsolva, vagy hogy is lehetne ezt igazán megmondani.

Most jól érzem magam és nagyon remélem még sokáig lesz igy.
Nekilendültem a lapomnak a szerkesztésének is és most tervezem, hogy lesz egy társoldala is holland nyelven, végülis itt élek.

További szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése