2009. január 2., péntek

A mai napomról

Eltelt ez a nap is. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen nyugis leszek.Nemhiába vannak velem angyalkáim. Az éjjel aludtam kb 3 órát, de egyáltalán nem éreztem.

Mától megpróbálom egy kicsit visszavenni az evést, mert az ünnepek alkalmával érzem, hogy van egy kis plusz kilóm, ami egyébként sem egy elhanyagolható dolog. Mai reggelim két kis alma volt, az ebédem egy alma, egy körte, egy banán két sima croissant. Késöbb egy teát is megittam.
Délután megettem még egy körtét. Vacsorára egy kisebb szendvics, sonkás-sajtos és a még újévröl maradt lencsesaláta. Remélem, hogy meg tudom állni ma már, hogy nem eszek.

Meg vagyok örülve az olvasásért, most is a harlequin-nek egy folytatásos regényét olvasom. Nemrég olvastam ki egy Nóra Roberts könyvet, elötte meg egy Danielle Steel könyvet, amin igencsak lehetett sirni. Vagy csak én vagyok a kelleténél érzékenyebb.
Munkahelyem még mindig olyan, mint tavaly volt, meg kell töle szabadulnom, csak elötte találjak valami biztatóbbat.

Remélem, hogy késöbb fogok tudni jobban irni, ha már lesz gyakorlatom benne, mert most még csak kóstolgatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése