2009. január 4., vasárnap

Vasárnap este

Vasárnap este van. Tegnap nem volt semmi kedvem irni. A délelöttöm elég depisen telt. De eldöntöttem, hogy keresek egy másik munkahelyet. Nem érzem itt jól magam. Egész napomat ott töltöm, akkor már az is kell, hogy jól érezzem magam. És ilyen még sose volt velem, hogy ne érezzem jól magam egy munkahelyen. Ezzel nem azt mondom, hogy nem szeretem a munkámat, mert az nem lenne igaz. csak itt nem jó lenni.

Az idén ma föztem elöször. Párom nem igényelte, én meg nem eröltettem. Ma viszont isteni zöldséges-tejfölös wokot csináltam, mellé rizst, nagyon belaktunk belöle.

Egyébként elég nyugis nap volt, kicsit rendet raktam a ruháim között, most látom, mennyi olyan ruhám van, ami még egyszer sem volt rajtam. Terveimben van egy varrógép, amit talán a hónap vége felé meg is veszek magamnak. Kisebb javitások, ha kell átalakitások, meg ehhez hasonlókra nagyon jó lesz. Valamikor régebben varrtam már magamnak, blúzt, ruhát, és egy nadrágot is, kedvet már kaptam rá, hátha lesz rá idöm is.

Igazából annyi mindent szeretnék csinálni. Annyi minden érdekel. A szekrény mélyén van a gobelinem, azt is be kéne fejezni. Tudom, hogyha egyszer kézbe veszem, nem fogom tudni letenni. Az ezoteria is nagyon érdekelne, olvasgatok róla elég sokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése